Problematyka uzupełniająca – – andragogika – kierunek pedagogika


SYMULACJA NR 1: wymyślić sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania krótkich scen z wybranego z następujących filmów:

  • Przetrwać w Nowym Jorku ; Scott Kalvert
  • [Rec]; Jaume Balagueró, Paco Plaza, A gdyby tak się stało; Marcel Łoziński
  • Głęboko w gardle; Fenton Bailey, Randy Barbato
  • Warszawa; Dariusz Gajewski, Królestwo; Peter Berg
  • Nikt nie woła; Kazimierz Kutz
  • Wsi moja sielska, anielska ; Jiří Menzel, Firma; Sydney Pollack
  • Słodkie życie; Federico Fellini, Dzieci niebios; Majid Majidi
  • Gladiator; Ridley Scott
  • Kochany urwis; Dennis Dugan, Urodzony 4 lipca; Oliver Stone
  • Ocean strachu; Chris Kentis
  • Kapitan Corelli ; John Madden

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę team building na koncepcji teledysku do jednego z poniższych przebojów:
  • McDonald And Giles, McDonald And Giles, Closterkeller, Scarlet
  • Dire Straits, On Every Street, Breakout, Poszłabym za tobą, Elastica, Elastica
  • Malfunkshun, Return To Olympus, Caravan, If I Could Do It All Over Again, I’d Do It All Over For You, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Klaus Mitffoch, Śpij mój aniele

    ZADANIE NR 3: – Problematyka zrozumiałego prezentowania naukowych danych. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję przyjmowania wybranej zznajdujących się na naszej liście tabletek:

  • 183.0, Leki przeciwdepresyjne – trójpierścieniowe
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
  • 149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu
  • 178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 1.0, Leki blokujące receptory histaminowe H2 – stosowane doustnie