SYMULACJA NR 1: wymyślić sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania krótkich scen z wybranego z następujących filmów:
Przetrwać w Nowym Jorku ; Scott Kalvert
[Rec]; Jaume Balagueró, Paco Plaza, A gdyby tak się stało; Marcel Łoziński
Głęboko w gardle; Fenton Bailey, Randy Barbato
Warszawa; Dariusz Gajewski, Królestwo; Peter Berg
Nikt nie woła; Kazimierz Kutz
Wsi moja sielska, anielska ; Jiří Menzel, Firma; Sydney Pollack
Słodkie życie; Federico Fellini, Dzieci niebios; Majid Majidi
Gladiator; Ridley Scott
Kochany urwis; Dennis Dugan, Urodzony 4 lipca; Oliver Stone
Ocean strachu; Chris Kentis
Kapitan Corelli ; John Madden
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę team building na koncepcji teledysku do jednego z poniższych przebojów:
McDonald And Giles, McDonald And Giles, Closterkeller, Scarlet
Dire Straits, On Every Street, Breakout, Poszłabym za tobą, Elastica, Elastica
Malfunkshun, Return To Olympus, Caravan, If I Could Do It All Over Again, I’d Do It All Over For You, Sting, …Nothing Like The Sun
Klaus Mitffoch, Śpij mój aniele
ZADANIE NR 3: – Problematyka zrozumiałego prezentowania naukowych danych. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję przyjmowania wybranej zznajdujących się na naszej liście tabletek:
183.0, Leki przeciwdepresyjne – trójpierścieniowe
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
1.0, Leki blokujące receptory histaminowe H2 – stosowane doustnie