Gry menedżerskie – podstawy programowe do pracy zaliczeniowej


Informujemy że na programie Organizacja Szkoleń i Symulacje Szkoleniowe dopuszczamy prezentowane na niniejszej liście problemy do superwizji końcowej:

  • zabawa edukacyjna : „Zastosowanie spektroskopii plazmy wzbudzanej laserowo do identyfikacji wybranych substancji organicznych” oraz „Obrazy rzeczywistości w tygodnikach lokalnych na przykładzie Przeglądu Gnieźnieńskiego”
  • gra komunikacyjna – „Polityka kulturalna i strategia rozwoju kultury w Polsce od wstąpienia Polski do UE na modelu powiatu poznańskiego” oraz „Postacie fantastyczne w twórczości Johna Rolanda Reneta Tolkiena”
  • symulacja zespołowa : „Interaktywne zachowania językowe na przykadzie komunikacji między twórcą radiowym a odbiorcą” i Doktoranckie Gry Symulacyjne i „Reklama w prasie dawnej i współczesnej na przełomie XIX i XX wieku na przykładzie Dziennika Poznańskiego”
  • zabawa kreatywna : „Kobiety ze snu i cosmofaceci jako osobowości erotyczne kultury konsumpcyjnej. Jakie obrazy płci pożądanej/przeciwnej tworzą czasopisma CKM i Cosmopolitan” oraz „Wpływ teologii pozytywno-kontrowersyjnej na twórczość Piotra Skargi”
  • zabawa lingwistyczna : „Zachód i wschód na Świetej Górze Atos. Dialog czy zderzenie tradycji?” oraz „W syberyjskim piekle studium człowieka”
  • symulacja menedżerska – „Kreowanie wizerunku femme fatale w literaturze europejskiej” i „Styk wielu kultur jako atrakcja turystyczna Turcji”
  • symulacja lingwistyczna – „Rola organizacji pozarządowych w zakresie ochrony praw człowieka” oraz „O sztuce prezentacji i wystąpień publicznych. Zagadnienia socjologiczne i psychologiczne”
  • symulacja językowa : „Etykieta językowa w miejscu pracy” i „Drukarskie wedrówki. Działalność polskich typografów za granicą w XV i Xvi wieku”
  • zabawa językowa – „Henryka Sienkiewicza „czytanie dziejów” na danych źródłowych z Potopu” oraz „Społeczność lokalna na drodze do wspólnej Europy”