Informujemy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Doświadczalne rekomenduje się następujące tematy do egzaminu:
gra biznesowa : „Pani Bovary Gustawa Flauberta na tle epoki” oraz „Konteksty i teksty małych form Maupassanta”
gra zespołowa : „Wiadomości radiowe” i „Obraz harcerstwa gnieźnieńskiego utrwalony w pamięci społecznej”
symulacja kreatywna : „Siedem kobiet – siedem etapów twórczości Pabla Picassa” i Gry Strategiczne i „Ofiara losu, zwyciężczyni czy cwaniara? Femistyczne ujęcie baśni o Kopciuszku”
zabawa edukacyjna : „Program wymiany zagranicznej The Lifelorg Learning Programie Erasmus jako przykład spotkania wielu kultur” i „Serial jako skuteczna reklama”
gra językowa : „Wpływ internetu na media tradycyjne” i „Mniejszość ukraińska w Polsce 1918-2010. Prasa narodowa w kontekście wydarzeń historyczno-kulturowych”
gra strategiczna : „Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej” i „Dziennikarstwo internetowe”
gra komunikacyjna – „Szaleństwo w świadomości społecznej. Wykluczenie i marginalizacja osób chorych psychicznie” i „Czwarta władza w kontekście telewizyjnych i internetowych serwisów informacyjnych w Polsce po transformacji systemowej”
symulacja edukacyjna – „Rola sloganu w reklamie” oraz „Opiniotwórcza rola mediów katolickich w Polsce na wiarę i poglądy ich odbiorców”
symulacja lingwistyczna : „Fenomen plotki w ponowoczesności” oraz „Pogrzeb w teologii prawosławnej i katolickiej”